Ja så blev det dagen hvor vi skal prøve at spille os frem til semifinalen.Fornuften siger jo Chelsea og hjertet selvfølgelig STOKE! Men set over de sidste 2 kampe vi har spillet mod dem tror jeg på vores chance, for de kan vel ikke blive ved med at være heldig at score dybt inde i overtiden, så hvis vi skulle føre kort før tid, ka' jeg kun sige en ting "Spark den svineblære langt ud i Themsen"

Forøvrigt lidt ærgeligt at de ikke spillede retur mod Inter her midt i ugen, det kunne måske ha' sat sig sine spor. Anyway vi skal "bare" vinde eller en uafgjort kan jeg også leve med, føj det bliver garanteret svært, hvor vil det være stort hvis vi kan komme i den semifinale, for så tror jeg sgu på vi går hele vejen til finalen, uanset hvem vi møder, men det kræver at vi spille op til vores bedste og har maginalerne på vore side. Jeg tror på en 0-1 eller 1-1 og så ordner vi dem på hjemmebane
God kamp til jer alle. Forøvrigt rigtigt hyggeligt at se nogle af jer på Kennedys til Arsenal kampen,det kan vi forhåbenlig finde ud af en anden gang, måske til finalen mod Tottenham
COME ON STOKE
Carsten