FA-Cup Chelsea-Stoke

I dette forum kan du diskutere alt hvad du har på hjertet om verdens bedste fodboldklub som der ikke er et forum til.
Kom med din mening om stort og småt og hør hvad andre Stokies har at sige til det.

FA-Cup Chelsea-Stoke

Indlægaf Carsten skrevet søn 7. mar 2010 12:18

Ja så blev det dagen hvor vi skal prøve at spille os frem til semifinalen.Fornuften siger jo Chelsea og hjertet selvfølgelig STOKE! Men set over de sidste 2 kampe vi har spillet mod dem tror jeg på vores chance, for de kan vel ikke blive ved med at være heldig at score dybt inde i overtiden, så hvis vi skulle føre kort før tid, ka' jeg kun sige en ting "Spark den svineblære langt ud i Themsen" :lol: Forøvrigt lidt ærgeligt at de ikke spillede retur mod Inter her midt i ugen, det kunne måske ha' sat sig sine spor. Anyway vi skal "bare" vinde eller en uafgjort kan jeg også leve med, føj det bliver garanteret svært, hvor vil det være stort hvis vi kan komme i den semifinale, for så tror jeg sgu på vi går hele vejen til finalen, uanset hvem vi møder, men det kræver at vi spille op til vores bedste og har maginalerne på vore side. Jeg tror på en 0-1 eller 1-1 og så ordner vi dem på hjemmebane ;)
God kamp til jer alle. Forøvrigt rigtigt hyggeligt at se nogle af jer på Kennedys til Arsenal kampen,det kan vi forhåbenlig finde ud af en anden gang, måske til finalen mod Tottenham :D
COME ON STOKE
Carsten
Carsten

Geografisk sted: Frederiksberg

Re: FA-Cup Chelsea-Stoke

Indlægaf Bobber skrevet søn 7. mar 2010 12:32

Ja, det var rigtig hyggeligt på Kennedys at møde nogle af Jer andre Stoke-fans - det synes konen med tasken også :P
Jeg tror faktisk også på et godt resultat i dag - dvs. sejr eller uafgjort. Chelsea kan stille med et frygtindgydende hold i startopstillingen, men bænken er ikke skræmmende, så kan vi være heldige at holde 0-0 et stykke ind i 2. halvleg og Chelseas stamspillere begynder at blive trætte - så har vi en mega-chance for en semifinaleplads.

Held og lykke og god kamp - glæder mig til at se den på Canal 6 :D

Lars Bo
Bobber

Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf Henning skrevet søn 7. mar 2010 12:40

Svært at være uenig, Carsten :D

Kampen vises på Kennedy - tag jer ikke af, at den ikke fremgår af oversigten - håber at se nogle af jer
Henning
Henning

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Ole Rye skrevet søn 7. mar 2010 16:13

Uden at skulle hælde for meget malurt i bærgeret
så tror jeg at kanmpen enten ender med 3-0/4-1
eller også vender den helt og vi vinder 1-0
jeg tror ikke vi spiller uafgjort
men god kamp til alle, kan næsten ikke vente

min favorit opstilling
håber alle er klar

målmand: Sørensen
forsvar : wilkinson,Huth,Faye,Collins
Midtbane:Delap,Whitehead,Whelan,Etherington
Angreb: Fuller,Sidibe

Chelsea er svage i dødbolde/indlæg mod deres forsvar, det er der vi vinder kampen
Ole Rye

Geografisk sted: Korsør

Indlægaf Carsten skrevet søn 7. mar 2010 19:23

ØV ØV ØV, skuffet og bitter!! Ja det gik jo desværre som ventet, men hvorfor skal de ha' sådant nogen L....mål, mener 2 gange inden for de første 20 min redder de 2 gange på målstregen efter forsøg fra først Sidibe og derefter Whithead.Desuden kunne vi ha' haft en MONSTERCHANCE hvis ellers en meget dårlig spillende Tuncay havde behandlede bolden bare lidt bedre.De 2 mål de laver er jo ikke som følge af at de har splittet vores forsvar ad men fordi bolden bliver rettet af, som jeg skrev tidligere MAGINALER...ØV ØV...Men ok set over hele kampen var det da ok at Chelsea vandt, de styrer begivenhederne, special 2 halvleg, men kunne de da for pokker ikke bare score nogen ordennlige mål.Nå men et mål er jo et mål og nu ka' vi så sætte fokus på ligaen, men FUCK hvor er jeg skuffet lige nu !!

Carsten
Carsten

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Perak skrevet søn 7. mar 2010 21:36

Enig med Carsten. Vi havde ikke marginalerne med os, og det er et krav for at slå Chelsea. Set over hele kampen er de vel et bedre mandskab og fortjent de vinder, dog uden på¨nogen måde at ha udspillet os. Specielt 1 halvleg spiller vi ok, største skuffelse i dag var hel klart Tuncay, ikke kun for de brændte kæmpe chance, men generelt manglede timing i sit spil. Kitson virker altså skarpere end Sidibe. ØV ØV det er slut, vi kan da kun være heldigere i næste års lodtrækning. Lad os så spille noget godt bold de sidste kampe og ende mindst lige så godt som sidste sæson.
Mvh Per Knudsen
Perak

Geografisk sted: Sønderup. Himmerland

Tilbage til Generel debat