Stoke-Blackburn

I dette forum kan du diskutere alt hvad du har på hjertet om verdens bedste fodboldklub som der ikke er et forum til.
Kom med din mening om stort og småt og hør hvad andre Stokies har at sige til det.

Stoke-Blackburn

Indlægaf Carsten skrevet lør 6. feb 2010 17:06

Dejlig stilling ved halvleg 2-0 :D . Danny Higginbotham til 1-0 og lige før teen Sidibe, herligt men mener stadig at Sidibe ikke høre til på holdet i hvert fald ikke til fordel for Tuncay ! Efter den meget debat her på siderne om at vi bør starte med Tuncay og Fuller i front kan jeg kun tilslutte mig...delvis, for efter min mening burde Tuncay spiller på den offensive midtbane og så Fuller og Kitson i front elller den nye angriber vi ikke fik købt her i dette tranfer vindue.Anyway glæder mig til anden halvleg som starter NU !
Carsten

Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Stoke-Blackburn

Indlægaf Lamsis skrevet lør 6. feb 2010 18:02

3-0 fedt :D
Flot af Sidibe, selvom han mangler klasse
Lamsis

Indlægaf Carsten skrevet lør 6. feb 2010 18:09

Hmmm ved sgu ikke om det var flot af Sidibe, han blev jo næsten skubbet ind i bolden! :lol: :lol:.Men selvfølgelig super med en sejr :D :D. Og Etherington hvor er han bare en stjerne, håber vi får lov til at beholde ham længe endnu, supermål han laver!!
Carsten

Indlægaf Perak skrevet lør 6. feb 2010 23:18

Dejlige cifre ved slutfløjt. Mine kommentarer til kampen er. Higgenbottom har jeg ikke altid været fan af, men må bøje mig og sige han blir bedre og bedre for hver kamp. Wilkenson er i særklasse i dag sammen med Etherington. De 2 midterforsvarer spiller egentlig okay, men begår altså mange små svinestreger som dommeren heldigvis ikke fløjter for. Lawrence har jeg med skamme været fortaler for i start elleveren. Han spiller en skidt kamp og er sammen med Delap de 2 dårligste i dag med Sidibe som 3. Må indrømme jeg var lidt skuffet over Fuller også. Men et godt og flot resultat i en herrefight, hvor små bissestreger og fejl var rigt repræsenteret 12 - 15 point mere så er den hjemme.....men gerne fler` :D
Mvh Per Knudsen
Perak

Geografisk sted: Sønderup. Himmerland

Indlægaf Bobber skrevet lør 6. feb 2010 23:47

Fantastisk dejligt og vigtigt med 3 point - nu mangler vi "bare" 4 sejre mere, så er vi sikret endnu en sæson i PL.
Jeg så kampen på min pc, hvor kvaliteten ikke er for god, men jeg har set de fleste kampe i år, og spillet er langt bedre end længe set. Flere spillere er langt mere offentsive end tidligere på sæsonen og det gør altså vores hold ganske stærkt. Tag bare Higgenbotham og Withehead. Sidstnævnte er sammen med Etherington vores absolut bedste og vigtigste i øjeblikket.
Godt at vi stadig har Thomas på mål - selvom han laver småfejl er han altså RIGTIG stærk.
Glæder mig allerede til på tirsdag - og til de to kampe mod Man. C. Har vi ikke en god chance i pokalen selvom det er på udebane? Med en overraskelse dér, så er vi altså ret tæt på wembley .......
Men først den vigtige kamp mod Wigan, held og lykke.
Lars Bo
Bobber

Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf Stokeforever skrevet søn 7. feb 2010 13:48

Dejligt resultat...

Jeg har været stoke fan siden drengeårene (men nok skabsfan i alle de år de lå uden for premierleague)...nu vil jeg følge dem tættere. Hvor ser I kampene henne, TV kanal, internet Tv, ?? Jeg glæder mig til at se rødhvide striber igen..

med venlig hilsen

bjarne
Stokeforever

Indlægaf Perak skrevet søn 7. feb 2010 15:04

Hej Stokeforever.
Velkommen her på den gode side. Kampene sendes på canal digital sport-1 +sport-2 + sportextra.
Det sker en sjælden gang de sender på kanal 5.
Hvis du vil holde dig orienteret om Stoke, så er dette stedet og her vises også links til andre muligheder.
Mvh Per Knudsen
Perak

Geografisk sted: Sønderup. Himmerland

Indlægaf Carsten skrevet søn 7. feb 2010 18:49

Til Bjarne

Kampene kan bla ses her (http://www.myp2p.eu/index.php?part=sports), kvaliteten svinger lidt men general så er Veetle sammen med Sopcast en af de bedre.Du skal downloade deres software som du finder på sammen side.

God fornøjelse ;)
Carsten

Indlægaf Bobber skrevet søn 7. feb 2010 20:03

..... endvidere vises nogle af kampene også på de nye kanaler, Canal 6 og Canal 9, som vi er så heldige at kunne se her i Kalundborg :D
Mvh
Lars Bo
Bobber

Geografisk sted: Kalundborg

Tilbage til Generel debat