Sillingen

I dette forum kan du diskutere alt hvad du har på hjertet om verdens bedste fodboldklub som der ikke er et forum til.
Kom med din mening om stort og småt og hør hvad andre Stokies har at sige til det.

Sillingen

Indlægaf Ole Stig skrevet søn 7. feb 2010 18:51

Hej Alle
Undervejs under frustrationerne over Pulis' valg af angribere og (unødvendigt) indkøb af (meget dyr) reservemålmand, må vi ikke overse at vi faktisk har en klart bedre samlet målscore end de hold vi bør sammenligne os med. Hvis de 10 hold der pt ligger på de sidste pladser ender med samme point (og det er ikke helt umuligt) så skal Stoke, meget takket være Thomas Sørensen nok klare den.
A propos slutstillingen. Det kan godt være det er lidt tidligt at gætte på Stokes slutplacering og hvem der rykker ned, men jeg tror på 12. pladsen. Wolves, Burnley og Hull rykker ned. MU bliver mestre og tager Liga-cuppen. Stoke slår Chelsea i FA-cuppen.
vh
Ole Stig
Ole Stig

Geografisk sted: København

Re: Sillingen

Indlægaf Bobber skrevet søn 7. feb 2010 20:07

Sådan skal det være: superoptimistisk. Jeg håber du får ret mht. FA-cuppen :D og jeg tror faktisk, at vi kan snuppe en 10. eller 11. plads i ligaen.
Lars Bo
Bobber

Geografisk sted: Kalundborg

Re: Sillingen

Indlægaf Perak skrevet søn 7. feb 2010 23:02

jeg tror Portsmouth og Wolves må ned, sidste nedrykker kan blive lidt af en gyser som jeg ikke hverken tror eller håber vi blir en del af. Tror vi ender som sidste år, plus minus en placering. håber virkelig Man.C satser på af få en CL plads, så de slækker lidt i FA cuppen. Det ville være fedt med Stoke på Wembley.
Mvh Per K
Perak

Geografisk sted: Sønderup. Himmerland

Tilbage til Generel debat