Mødested København

I dette forum kan du diskutere alt hvad du har på hjertet om verdens bedste fodboldklub som der ikke er et forum til.
Kom med din mening om stort og småt og hør hvad andre Stokies har at sige til det.

Mødested København

Indlægaf mortenkjeldberg skrevet man 8. feb 2010 16:45

Hej
Jeg er af den opfattelse af Stokefans i Kbh mødes på Kennedy Bar. Er det korrekt?

Der er en engelsk gut, Michael, der skal være i København i weekenden og vil gerne mødes med andre fans. Er der nogen der har planer om at tage på pub og se kampen i København?
mortenkjeldberg
Administrator

Geografisk sted: Gedved, Horsens

Re: Mødested København

Indlægaf Carsten skrevet tirs 9. feb 2010 08:09

Hej Morten

Ja det er korrekt, jeg var der så sent som til Sunderland kampen, men har ikke mulighed for at være der den kommende weekend
Carsten

Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Mødested København

Indlægaf Steenberg skrevet tirs 9. feb 2010 21:51

Har også været på Kennedys flere gang og set Stoke. Det er deværre ikke altid vi får lov til at være ovenpå og se kampen hvis Liverpool, Man U eller nogen at de andre "store" hold spiller på samme tid. Heldigvis kan de vise 3 kampen på samme tid men det ene tv er i kælderen hvor vi sad i lørdags med jakke og hue og varmede os på Blackburn kampen. Ikke så fedt at sidde og fryse men i det mindste kunne vi se kampen.

På lørdag kl 18.15 er der ikke andre kampe så din ven får nok lov til at sidde i varmen :) Tror desværre ikke jeg kan på lørdag men hvis muligheden åbner sig kigger jeg forbi.
Steenberg

Geografisk sted: København

Tilbage til Generel debat