af Ole Egeriis skrevet søn 28. feb 2010 05:18
Var på Ryans i Odense, hvor jeg så kampen sammen med Henning og "Frede"..... "Frede" har jeg kendt i mange år, men tror det er et par år siden jeg sidst har mødt eller talt med ham, så det var helt sjovt at mødes med ham...... Kampen, ja hvad skal man sige om den.... Som den skred frem og med udvisningen af Ryan Shawcross, så var det vel ok at Arsenal vandt...
Udvisningen af Ryan Shawcross, ved jeg ikke om jeg er enig med dommeren i. Det er svært at bedømme tacklingen, da episoden ikke blev gengivet, da TV mente at skaden var for voldsom til at man ville vise gentagelser af episoden.... Det der undre mig lidt, er at dommeren ikke reagerede med det samme, hvad angår gult eller rødt kort til Shawcross.... Det virker som om dommeren først reagerer da han ser hvor alvorlig skaden er.... derfor er jeg meget i tvivl om at tacklingen er så grov, at den bør give en udvisning....
Håber for den unge Arsenalspiller at han ikke vil være sat uden for i alt for lang tid, dog er der noget der kunne tyde på det.... da man i første omgang mener der er tale om et dobbelt benbrud.... Ønsker den unge Arsenal spiller alt hel og lykke med fremtiden..
Ryan Shawcross blev iøverigt udtaget til det engelske landshold, umiddelbart efter kamoen.