Stoke-Arsenal vises på Canal+2

I dette forum kan du diskutere alt hvad du har på hjertet om verdens bedste fodboldklub som der ikke er et forum til.
Kom med din mening om stort og småt og hør hvad andre Stokies har at sige til det.

Stoke-Arsenal vises på Canal+2

Indlægaf Carsten skrevet ons 24. feb 2010 10:36

Så er der bold til de heldige, vi andre nøjes med http://www.myp2p.eu/index.php?part=home eller til dem der har lyst på Kennedys kl 1830 http://www.aok.dk/natteliv/kennedys-irish-bar

God kamp til alle

Mvh

Carsten
Carsten

Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Stoke-Arsenal vises på Canal+2

Indlægaf Bobber skrevet ons 24. feb 2010 16:54

Hej Carsten

Jeg og konen kigger forbi på lørdag på Kennedys.
Desværre er det sådan, at vi skal ud at spise på en restaurant 2,5 km. fra Kennedys. Og de serverer ikke før kl. 18. Så vi kommer nok først til 2. halvleg :cry: Men vi prøver at få dem til at starte middagen kl. 17 - det må de da kunne forstå!

Håber også nogle af Jer andre (snart mange) Stoke-fans møder op.

Mvh
Lars Bo
Bobber

Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf Bobber skrevet ons 24. feb 2010 18:53

Det er lykkedes os, at få kokken til at servere middag for mig og konen kl. 17. Så vi skulle lige ku' nå kampstarten, fedt :D
Glæder mig til lørdag - københavnertur m/middag, hotelovernatning og Stoke-Arsenal på Kennedys inkl. øl - hvad mere kan man ønske sig?

Mvh
Lars Bo
Bobber

Indlægaf Bobber skrevet fre 26. feb 2010 23:48

Nu skal Stoke for alvor til at vise kvalitet.
Efter nu 11 kampe i 2010 uden et eneste nederlag er vi efterhånden ved at være helt i ekstase - vi kan vel overhovedet ikke tabe mere, kan vi?
Selvfølgelig kommer der et nederlag, måske allerede lørdag aften, og så er det, at Pulis skal vise sine kvaliteter. Efter en så lang stime uden nederlag, vil det være naturligt med en reaktion fra spillerne, når det første nederlag kommer. Men jeg tror på, at TP kan få spillerne op igen og få dem til at yde deres yderste - men det bliver MEGET svært tror jeg.
Glæder mig til at se Arsenal-kampen på Kennedys. Det kunne være sjovt, hvis flere Stoke-fans dukker op.

Lars Bo
Bobber

Indlægaf Carsten skrevet lør 27. feb 2010 09:36

Hej Lars Bo
Jeg er der også til kampstart, så må vi se om der dukker andre op.Jeg har før mødt Stokefan der bare ikke nogen herinde fra...whatever bare vi vinder 3-0 :D :D
Carsten

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Bobber skrevet lør 27. feb 2010 11:13

nemlig - bare vi vinder, så er alt godt.
Vi må se om vi kan finde hinanden på den store pub :D
Vi ses.
Bobber

Indlægaf Ole Egeriis skrevet lør 27. feb 2010 15:19

Nogen der kender et sted i Odense hvor kampen kan ses...... gi et ring 31 62 69 59
Ole Egeriis

Geografisk sted: Haderslev

Indlægaf Henning skrevet lør 27. feb 2010 16:38

Ole og jeg mødes på Ryans i Odense centrum - ku´ være hyggeligt, hvis nogle af I andre også dukker op :D
Henning
Henning

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Ole Egeriis skrevet søn 28. feb 2010 05:18

Var på Ryans i Odense, hvor jeg så kampen sammen med Henning og "Frede"..... "Frede" har jeg kendt i mange år, men tror det er et par år siden jeg sidst har mødt eller talt med ham, så det var helt sjovt at mødes med ham...... Kampen, ja hvad skal man sige om den.... Som den skred frem og med udvisningen af Ryan Shawcross, så var det vel ok at Arsenal vandt...

Udvisningen af Ryan Shawcross, ved jeg ikke om jeg er enig med dommeren i. Det er svært at bedømme tacklingen, da episoden ikke blev gengivet, da TV mente at skaden var for voldsom til at man ville vise gentagelser af episoden.... Det der undre mig lidt, er at dommeren ikke reagerede med det samme, hvad angår gult eller rødt kort til Shawcross.... Det virker som om dommeren først reagerer da han ser hvor alvorlig skaden er.... derfor er jeg meget i tvivl om at tacklingen er så grov, at den bør give en udvisning....

Håber for den unge Arsenalspiller at han ikke vil være sat uden for i alt for lang tid, dog er der noget der kunne tyde på det.... da man i første omgang mener der er tale om et dobbelt benbrud.... Ønsker den unge Arsenal spiller alt hel og lykke med fremtiden..

Ryan Shawcross blev iøverigt udtaget til det engelske landshold, umiddelbart efter kamoen.
Ole Egeriis

Geografisk sted: Haderslev

Indlægaf Steenberg skrevet søn 28. feb 2010 20:44

Var på Kennedy Bar med min Stoke ven Jakob. Her mødte vi Lars Bo og hustru plus Carsten og to andre Stoke fans. Undskyld men jeg kan ikke huske navnene på de to andre men i ved hvem i er ;) MEN hele 7 Stoke fans i Danmark på et sted! Det må være en rekord et eller andet sted :lol:

Stoke skulle have lukket festen i første halvleg men som kampen skred frem er det hvis ok fair at vi ikke vandt. Så må vi jo vinde FA Cuppen istedet :!: :!:
Steenberg

Geografisk sted: København

Tilbage til Generel debat