Facebook Page

Vær med til at forme siden som du synes den vil tage sig bedst ud. Har du forslag så kom endelig med dem. Der er ingen dumme forslag... for de bliver slettet ;-)
Besvar
StokeScandoFirm
Indlæg: 47
Tilmeldt: 13. maj 2008, 00:58

Facebook Page

Indlæg af StokeScandoFirm »

Hej,
Jeg ved ikke hvor mange af jer der bruger facebook, men det kunne være en ide at have en Stoke City Denmark Facebook Page. Der kan man så linke til nyheder på siden osv. Det burde skabe lidt mere aktivitet herinde.

Hvis I mener at det er en god ide men ikke mener at I har tiden til at få det op at stå, så melder jeg mig gerne til det.

MVH
Dan
mortenkjeldberg
Administrator
Indlæg: 430
Tilmeldt: 9. jan 2008, 22:06
Geografisk sted: Gedved, Horsens

Re: Facebook Page

Indlæg af mortenkjeldberg »

Hej Dan

Det er en supergod idé som jeg har tænkt på et par gange. Hvis du har tiden og lysten til at få det op at stå vil det være rigtig fedt.

Hilsen
Morten
StokeScandoFirm
Indlæg: 47
Tilmeldt: 13. maj 2008, 00:58

Re: Facebook Page

Indlæg af StokeScandoFirm »

Super, har oprettet den nu.

Den hedder Stoke City Supporters Club of Denmark.

Jeg har ikke rigtig tilføjet så meget til den endnu, men det kommer nok med tiden.
Henning
Indlæg: 320
Tilmeldt: 30. jan 2008, 16:49
Geografisk sted: Odense

Re: Facebook Page

Indlæg af Henning »

Super initiativ, Dan - synes godt om :lol:
/Henning
Lamsis
Indlæg: 685
Tilmeldt: 7. feb 2009, 10:54

Re: Facebook Page

Indlæg af Lamsis »

Kanon initiv og flot gjort :D
Går straks ind og tjekker -
/Leif
Steenberg
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. feb 2008, 11:09
Geografisk sted: København

Re: Facebook Page

Indlæg af Steenberg »

Så er vi på! Alletiders :)
StokeScandoFirm
Indlæg: 47
Tilmeldt: 13. maj 2008, 00:58

Re: Facebook Page

Indlæg af StokeScandoFirm »

Godt at se at folk slutter op omkring tiltaget!
Hvis I har nogle ideer til hvad der skal ske på siden, så må I endelig sige til. Jeg er meget grøn når det kommer til netop de funktioner af Facebook.

Men umiddelbart går jeg ud fra at der kun skal skrives "officielt" derinde i forbindelse med signings og kampe, da folk ikke gider blive spammet af det. :)
Steenberg
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. feb 2008, 11:09
Geografisk sted: København

Re: Facebook Page

Indlæg af Steenberg »

Godt FB er kommet igang, tak Dan. Jeg synes godt du kan sende links til nogen af de artikler der kommer fra denne side. Reklame for denne side. Og hold det dansk da det ellers "bare" vil være en mere Stoke fan side som ofte er på engelsk og så forsvinder den i mængden. Du må også godt ændre det så man kan se de andre der kan lide siden. Det var mine tanker :D
Ole Egeriis
Indlæg: 473
Tilmeldt: 10. jan 2008, 21:25

Re: Facebook Page

Indlæg af Ole Egeriis »

Jeg er nok af den gamle skole ………………. Jeg synes vi skulle begrænse det til denne side. Der er så mange Stoke sider efterånden, at jeg i hver fald, mister lysten til at følge nogen af dem...

Det ville efter min mening give meget mere fællesskab, hvis DENNE side og MESSEGESBOARD blev brugt meget mere..... Man kunne f.eks. sætte Henning´s fantastiske indlæg op, på en måde, så der kunne kommenteres direkte på dem.... Det ville gøre det sjovere og mere spændende :-)

Bare en tanke...……….. Ole E

PS Det er mig der sletter alle de indlæg der kommer, som ikke har noget med Stoke City at gøre..... Jeg er så træt af alt det SPAM ….
Besvar