Nyt nederlag

I dette forum kan du diskutere alt hvad du har på hjertet om verdens bedste fodboldklub som der ikke er et forum til.
Kom med din mening om stort og småt og hør hvad andre Stokies har at sige til det.
Besvar
kaiskov@gefiber.dk
Indlæg: 239
Tilmeldt: 20. jan 2008, 15:31

Nyt nederlag

Indlæg af kaiskov@gefiber.dk »

Så tabte vi igen - 3-1. Vores mål kunne vi ikke engang selv score? Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad det er der foregår i klubben? Vil man ikke mere end det vi kan lige nu? De sidste mange skift af managere har da kun gået en vej, det er blevet dårligere og dårligere. Disse managere har købt masser af spillere og lånt spillere i overflod, men det fører ikke til noget positivt.
Jeg mener simpelthen ikke manager og spillere kan bruges til det vi gerne vil i klubben. Vi har lånt den danske målmand Iversen, men siden han har stået på mål for os er scorede mål mod os vel kun gået en vej - der er gået flere og flere mål ind. Han kom jo heller ikke fra en klub med kampe, her var han bænkevarmer, men vi mente at han kunne komme derfra og direkte ind på holdet og gøre en forskel, det er da vist tværtimod.
Og igen, igen, igen - så længe vi ikke har spillere der kan score mål, så bliver vi altså et bundhold.
For satan da hvor jeg savner Greenhoff, Hudson, Salmons, Etherington, Fuller, Shaquiri - det var alle klassespillere - og Banks er ej heller glemt.
Kai Skov Rasmussen
Besvar